Tarieven

Tarieven per 1 januari 2024

Hieronder staan de contributievormen en tarieven voor 2024, zoals vastgesteld tijden de ALV van 8 september 2022.

Seniorlid Onbeperkt speelrecht € 230,00
 Seniorlid - halfjaar-lidmaatschap Inschrijving na 1 juli € 150,00
 Najaarslid Inschrijving per 1 september € 80,00
 Competitielid Alléén speelgerechtigd t.b.v. de competitie € 90,00
 Borrellid Geen speelrecht € 25,00
 Passing shot - overgangstarief Onbeperkt speelrecht € 130,00
 Jeugd t/m 17 all-in-one  t/m 17 jaar* incl les + competitie  € 235,00
 Jeugd t/m 17 all-in-one - halfjaar lidmaatschap  t/m 17 jaar* incl les + competitie (inschrijving na 1 juli)   € 110,00
 Jeugd 13 t/m 17 - regulier 13 jaar t/m 17 jaar excl les + competitie € 95,00
 Jongeren 18 en 19 jaar € 130,00

* Voor jeugd t/m 17 jaar hanteren we het 'all-in-one principe': lid zijn = competitie + les + vrijspelen.
Jeugd in de leeftijd 13 t/m 17 jaar kan daarnaast ook kiezen voor een regulier lidmaatschap zonder les of competitie.
De leeftijd van een jeugdlid is de leeftijd op 1 januari 2024.

De contributie wordt eind januari gefactureerd via KNLTB-collect. (halfjaarleden uitgezonderd). Wijzigingen voorbehouden.

Seniorlid

Seniorleden hebben onbeperkt speelrecht.

Seniorlid (halfjaar-lidmaatschap)

Als je pas na 1 juli lid wilt worden betaal je € 150,00. Het halfjaar-lidmaatschap kan eenmalig bij aanvang van lidmaatschap worden gebruikt. Het halfjaar lidmaatschap gaat na het eindigen van de 6 maanden automatisch over in een senior-lidmaatschap.

Najaars-lidmaatschap

Als je lid wordt vanaf 1 september betaal je € 80,00.

Competitie-lidmaatschap

Wil je alleen tennissen in competitieverband met een team op de competitiedagen en verder geen gebruik maken van de overige faciliteiten van LTC Kralingen (bijvoorbeeld vrijspelen en rackettrekken) dan kun je kiezen voor het competitie-lidmaatschap. Je betaalt dan € 90,00 (exclusief competitiebijdragen van je team).

Borrellid

Dit lidmaatschap is bedoeld voor leden die vanwege zwangerschap of blessure een langere periode niet kunnen tennissen, maar wel betrokken willen blijven bij de vereniging. Borrelleden houden hun KNLTB-nummer, blijven op de hoogte van alle nieuwtjes/activiteiten, en kunnen als vrijwilliger actief zijn. Zij krijgen echter geen pasje, kunnen dus niet vrij spelen, en mogen niet deelnemen aan (open) toernooien en competitie. Leden die in aanmerking willen komen voor borrellidmaatschap dienen dit voor de opzegdatum van het komende lidmaatschapsjaar (voor 1 december) te melden bij de ledenadministratie. Na 1 december kan je als normaal lid niet switchen naar borrellid. Het bestuur beslist in alle gevallen over het verlenen en intrekken van het borrellidmaatschap.

Passing Shot

Voor leden van studenten-tennisvereniging Passing Shot is een overgangstarief ingesteld, om de overstap naar LTC Kralingen te vergemakkelijken. Het tarief geldt voor 1 jaar, vanaf het tweede jaar geldt het volledige senior-lidmaatschap. Beide verenigingen spelen op hetzelfde tennispark.
Tijdens een ledenstop van Passing Shot zal dit tarief tevens gelden voor het eerste jaar lidmaatschap van degene die een studentenpas kan tonen bij inschrijving.

Jeugd

Voor jeugd t/m 17 jaar hanteren we het ‘all-in-one’-principe: als je lid bent speel je standaard competitie (voorjaar + najaar) en krijg je tennisles. Daarnaast mag je vrijspelen tot 18.00 uur. Jeugd in de leeftijd 13 t/m 17 kan daarnaast ook kiezen voor een regulier lidmaatschap, dit lidmaatschap is exclusief les en competitiedeelname en is dus qua inhoud gelijk aan het senior lidmaatschap.

Voor meer informatie, zie ltckralingen.nl/jeugd

Jongeren

Het jongeren lidmaatschap voor 18 en 19 jarigen is qua inhoud gelijk aan het senior lidmaatschap.

Rotterdampas

Met ingang van 2023 is LTC Kralingen niet meer aangesloten bij de Rotterdampas en kan er dus geen gebruik meer worden gemaakt van de kortingsactie.

Naar het aanmeldformulier