Nieuwe leden

LTC Kralingen vindt het belangrijk dat nieuwe leden zich snel thuis voelen. We hebben daarom wat informatie voor je op een rij gezet.

Nieuwe leden toernooi
Speciaal voor nieuwe leden organiseren wij twee keer per jaar een nieuwe ledentoernooi, in april en in juli. Je kunt kennismaken met het bestuur, je tennispas ophalen, krijg je info over alle activiteiten die georganiseerd worden en kan een balletje slaan met andere nieuwe leden.

Racketavond
Op donderdagavond hebben wij racketavond. Alle rackets worden vanaf 19 uur op een stapel gelegd en worden er vier rackets per baan getrokken. Elk half uur speel je dubbels met telkens andere tennissers. Een erg leuke manier om snel veel mensen te leren kennen!

Leden app
Wil je vrij spelen maar ken je nog niet zo veel mensen? Meld je aan voor de leden-appgroep en stuur je nummer naar [email protected].

Ben je nog geen lid? Dan ben je altijd welkom om een keertje mee te doen tijdens de racketavond om de topsfeer te proeven!

Vragen?

Telefoon

+31 10 452 1626 (clubhuis IJsclub)

L.T.C. Kralingen