Vele handen maken licht werk

LTC Kralingen wordt draaiende gehouden door een enthousiaste groep vrijwilligers. Het zijn de leden in het bestuur en de vrijwilligers die helpen één van onze events te organiseren. Samen zorgen zij ervoor dat alles goed draait en alle leden een fijn verenigingsleven ervaren.

Toch hebben we te maken met een onderbezetting qua vrijwilligers. En we weten het: niet iedereen heeft evenveel tijd ter beschikking, of is op regelmatige basis inzetbaar. Maar dat hoeft ook helemaal niet; wij zijn ook op zoek naar leden die zich bijvoorbeeld een paar uurtjes per maand willen inzetten voor de club, of voor een kortlopend project.

En hoe leuk is het om te helpen met de organisatie van het familietoernooi of de clubkampioenschappen, één keer per maand een avond te helpen het rackettrekken in goede banen te leiden of de jeugdcompetitie te begeleiden. Vele handen maken licht werk!

Wil je meer weten, of je aanmelden als vrijwilliger? Mail dan naar [email protected]. Welkom!

Momenteel is de vereniging ook op zoek naar personen voor de volgende functies:

Bestuurssecretaris
Je bent accuraat, communicatief vaardig en goed bereikbaar.
Daarnaast ben je voor deze taken verantwoordelijk:
• Het organiseren en voorbereiden van de vergaderingen van het bestuur, notuleren en verzorgen van de actiepuntenlijst;
• Het verzamelen en verzorgen van de correspondentie en ervoor zorgen dat deze bij de betreffende functionaris(sen) komt;
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor de vereniging voor externen (KNLTB, gemeente, andere verenigingen).

Coördinator Jeugdcommissie
Je bent communicatief vaardig, hebt affiniteit met de doelgroep en kan beleidsmatig en planmatig denken en werken.
Daarnaast ben je voor deze taken verantwoordelijk:
• Het coördineren en bewaken van het  jeugdbeleid;
• Leiding geven aan de jeugdcommissie;
• Het opstellen van een jaarplan en zorg dragen voor de uitvoering daarvan;
• Het communiceren en promoten van (KNLTB) jeugdactiviteiten;
• Het onderhouden van contact met de ouders en het stimuleren van hun betrokkenheid.

Ledenadministratie
Je verzorgt de ledenadministratie via het ledenadministratiepakket van de vereniging.
Deze werkzaamheden horen daarbij:
• Verwerken van de inschrijvingen van nieuwe leden;
• Meldt alle (nieuwe) leden aan bij de KNLTB, geeft mutaties door en meldt opzeggers af;
• Onderzoekt redenen van leden om af te haken;
• Houdt de mailbox bij voor administratieve vragen van de leden;
• Onderhoudt contact met het bestuur.

Waar zoeken we nog vrijwilligers voor?

Competitieleiders
Jeugdtennis
Clubkampioenschappen
Openingstoernooi
Familietoernooi
End of season
Feestcommissie

Contact

Enthousiasme gewekt of wil je op een andere manier bijdragen als vrijwilliger, je bent van harte welkom. Schroom niet om contact op te nemen via [email protected].