Start of Season: 23 maart 2024

20 maart 2024

Omdat iedereen weer voor het eerst dit jaar op de club komt, willen we dit moment graag een feestelijk accent geven. Om 15.00 uur staat er voor ieder­een een drankje klaar om samen met de voor­zitter het glas te heffen en het nieuwe seizoen in te luiden.

Vanaf 15.30 uur gaan we de banen op en spelen we volgens het racket­trek principe elk half uur een wedstrijdje. Deze zullen op speel­sterkte ingedeeld worden, zodat ieder­een uitdagende potjes kan spelen op zijn eigen nivo.

Om 18.00 uur sluiten we het sportieve gedeelte af en is het tijd om gezellig bij te kletsen onder het genot van een hapje, drankje en fijne muzikale vibes van DJ Alex!

En wat we om 19.00 uur gaan doen?
Op de ALV van 19 maart is de evenementen­kalender voor het nieuwe seizoen gepresenteerd. Natuurlijk zijn de bekende toer­nooien hierop terug te vinden, maar we hebben ook leuke nieuwe events bedacht! Om deze mogelijk te maken zoeken we nog een goed aantal vrijwilligers. Wil jij je club hierbij helpen?

Om 19.00 uur organiseren we een info-uurtje en lichten we graag onze plannen toe. Kom geheel vrijblijvend kennismaken en wie weet raak je enthousiast om je steentje bij te dragen aan onze gezellige vereniging!

Tot 23 maart!

PS: Mochten de weersverwachtingen roet in het eten gooien waardoor de tennisactiviteit niet door kan gaan, dan laten we dit per mail en via de socials weten.

Nieuwscategorieën