Nieuw: het Handicap Toernooi!

11 juni 2024

Uitdagend voor iedereen!

Dit jaar staat er een nieuw event op de kalender: op zaterdag 27 juli gaan we het Handicap Toernooi spelen!
Hét toernooi waarbij iedereen het tegen elkaar op kan nemen. De eventuele verschillen in niveau worden teniet gedaan door een belemmering voor de sterkere speler.

Rad van Handicaps

De belemmering wordt bepaald door aan het 'Rad van Handicaps' te draaien. Voor kleine niveauverschillen krijg je kleine beperkingen, zoals bijvoorbeeld 'met tramrails singelen'. Maar bij grote niveauverschillen zou je wel eens de gevreesde koekenpan kunnen loten! Wees dus op alles voorbereid.

Supertiebreaks

Er worden alleen singles gespeeld en elke wedstrijd is één 'supertiebreak' tot de 10.

Op zaterdag 27 juli begint het toernooi om 15.00 uur en de finales worden gespeeld rond een uur of 20.00. Gedurende het toernooi wordt er gezorgd voor een lekkere maaltijd. Deze zit inbegrepen bij het inschrijfgeld (€15).

Aanmelden kan via het online inschrijfformulier.

Schrijf je vóór 20 juli in om een plekje op dit hilarische toernooi te bemachtigen!

Nieuwscategorieën