Rackettrekken

In het dagelijks leven heb je voortdurend met regels en tijdsdruk te maken. In het verkeer, op je werk, in de supermarkt, bij de kinderopvang en zelfs op vakantie.

Voor het 'rackettrekken' geldt dit niet. Hier kan en mag alles. Jong/ oud, man/vrouw, groot/ klein, beginneling/ gevorderd, netspeler/ baseliner; alle combi’s zijn mogelijk. Ook heerst er geen tijdsdruk. Op elk gewenst tijdstip kun je meedoen en met zo veel wedstrijden als je zelf wilt. De enige regels zijn de spelregels en qua tijd dat er na een half uur wordt gewisseld.

Elke donderdagavond van 19.00 tot 22.00 uur zal de racketcommissie de bel luiden en worden alle pasjes (voorheen rackets) bij elkaar gelegd. Door de coordinator worden er koppels gevormd. Dit kunnen dubbels en/of gemengd dubbels zijn. Door verdeling weet je van te voren niet met wie je speelt. Op deze manier leer je snel veel mensen kennen; ideaal dus als je net lid bent. Je hoeft je niet in te schrijven en kunt rustig later komen aangezien er om het half uur gewisseld wordt.

Kortom, een leuke manier om snel andere leden te leren kennen en je hoeft zelf geen tennispartner te regelen.